aku izinkan setiap coretan ini digunakan . gunakan . tiada batasan . cukup dengan kau tidak nafikan nukilan ini aku yang ukirkan . baca dengan hati . hayati setiap bait hidup dan mati .

mungkin

Bukan tu kita nak . Tapi nak taknak  , Kita kena terima jugak . susahkan ? kita rasa . orang lain takkan faham . orang lain Cuma tenguk ,bagi nasihat . suruh kuat , suruh tabah . tapi realitinya … well , lagi-lagi bila masuk bab dua jiwa dua hati dua cinta ni . susah sikit nak layan perasaan-perasaan lemah macamni . sikit-sikit nangis . sikit-sikit patah hati . tapi nak buat macamana ?

Everything happens with reason .

Tu je lah ayat yang sesuai dengan situasi-situasi yang melibatkan perasaan ni .

Mungkin Allah ada cara ,
Cuma kita taktahu apa .
Mungkin Allah sediakan bahagia ,
Cuma cari disebalik duka .
Setiap manusia tercipta pasangan ,
Inshaa Allah ada padanan .
Jangan lupa tadahkan tangan .
Pinta Dia beri kekuatan .
Kadang cinta memang milik kita ,
Tapi kadang cinta pergi macam tu je .
Sakitnya .

Mungkin aku mencintaimu
Walaupun engkau tak pernah tahu
Mungkin aku mencintaimu
Tanpa lelah ataupun jemu .
Im sorry but I love you
Im sorry if I miss you
Even if I cant have you
You know I’ll always be there for you .
*lagu najwa latif jadi theme song entry ni .

Kau boleh tipu hati kau . Kau boleh kata yang hati kau dah tak sayang . Tapi hakikatnya aku yang lihat . Hakikatnya aku dapat rasa , Masih ada rasa sayang untuk dia . Masih ada . Walau sedikit , tapi masih ada . Mohon ,
Jangan bohonhg .
Jangan tipu .
Jangan nafi .
Sebab aku tahu .
Aku boleh baca .
Kau tahu kan .
Kau kenal aku kan ?
Maaf . mungkin aku sikit terasa . Mungkin aku terover sensetifnya .
Tapi ya .
Aku mungkin ego nak mengaku apa aku rasa .
Dan diam tu jalan yang terbaik rasanya .
Harap kau mengerti . I love you .

No comments:

Post a Comment

say la la la and la !