aku izinkan setiap coretan ini digunakan . gunakan . tiada batasan . cukup dengan kau tidak nafikan nukilan ini aku yang ukirkan . baca dengan hati . hayati setiap bait hidup dan mati .

kehadapan kau bakal suami suatu hari nanti .

yang sempurna bukan aku .
yang cipta yang sempurnakan aku .
yang ada cukup sempurna bagi aku .

dengan sesempurnanya aku yang tuhan cipta .
aku harap kau terima .
moga hati kau terima dengan terbuka .
maaf bila aku tak punya apa-apa .
yang mungkin dapat buat kau membangga .
yang aku ada hanya maruah cuma .


aku bukan sempurna .
tapi aku bahagia .
aku terima dengan apa yang dicipta .
aku syukur dengan tuhan pencipta .
kerana jadikan aku yang tak pernah sempurna ini sempurna .

tapi satu cuma aku pinta ,
moga tak sempurnanya aku yang Dia cipta ,
mampu sempurnakan kau yang bagi aku sempurna ,
cukup lengkap nya engkau yang Tuhan cipta ,
biar tutup lemahnya aku yang tak pernah sempurna .

maaf bila hanya ini aku ada ,
maaf bila aku bukan berada ,
maaf bila aku tak punya apa ,
maaf bila semuanya kau dah ada ,
maaf bila hati tak sempurna mana ,
maaf bila kau rasa malangnya .

tapi bakal suami ,
aku punya hati .
tersimpan kau dalam sini .
aku harap kau hargai .
biar hanya aku dan engkau sampai mati .
moga jannah kita kekal akhir nanti .
terima kasih kerana sudi .
terima aku yang tak sempurna sejak azali .

No comments:

Post a Comment

say la la la and la !