aku izinkan setiap coretan ini digunakan . gunakan . tiada batasan . cukup dengan kau tidak nafikan nukilan ini aku yang ukirkan . baca dengan hati . hayati setiap bait hidup dan mati .

kau , aku , dan kita .

realiti .
imaginasi ,
mimpi ,
fantasi .

imaginasi dalam realiti .
tak salah mimpi bentuk fantasi .

sebab ..

realiti penuh dgn spesifikasi ,
imaginasi kau anjakkan rasa hati ,
fantasi kau lukis corak sendiri ,
mimpi tu datang dari hati .
kau hanyut dalam dunia sendiri ,
hilang dengan infiniti ,


kau tahu kenapa ?

semuanya sebab hati .

hati yang memberi ,
hati yang berkongsi .

jadi satu.
bersama lengkapkan hari-hari baru .
indahnya rasa tu .
bila kau rasa semuanya dah tak perlu ,
sebab kau dah ada yang satu tu .
haha . kaku aku .

hanya kerana fantasi tak pernah indahkan realiti ,
dan cuma kerana mimpi buat kau ber imaginasi .

realiti .
imaginasi .
mimpi
dan
fantasi .

bentukkan hidup kau , aku , dan kita .

No comments:

Post a Comment

say la la la and la !