aku izinkan setiap coretan ini digunakan . gunakan . tiada batasan . cukup dengan kau tidak nafikan nukilan ini aku yang ukirkan . baca dengan hati . hayati setiap bait hidup dan mati .

kau ada aku

Aku nak kau tahu ,
Yang aku bukan ada masa senang kau je ,
Tapi aku ada sentiasa . Tak kira masa .
Aku nak kau rasa ,
Yang aku ada . Pegang kau bila duka .
Sampai bila-bila . Hingga sampai satu masa ,
Kau dengan aku sama-sama akhirkan langkah kita .

Sayang ,
Jangan risau ye ?
Sebab kita tanggung semuanya sama-sama .
Jangan nangis , Sebab aku ada .
Tak kira lah nanti kau pergi kemana .
Ingatkan aku yang kita kena sentiasa berdua .
Memang kita masih muda .
tapi aku nak kau tahu segalanya .
yang kau ada aku . yang tunggu kau selalu .
yang teman kau tanpa lesu .
kau ada aku .

No comments:

Post a Comment

say la la la and la !