aku izinkan setiap coretan ini digunakan . gunakan . tiada batasan . cukup dengan kau tidak nafikan nukilan ini aku yang ukirkan . baca dengan hati . hayati setiap bait hidup dan mati .

takut

terus terang .


aku rasa bersalah .
aku rasa aku ada salah .

sejak aku datang .
hidup kau kucar-kacir .
aneh .

aku takut ,
sebab aku semuanya jadi tak kena .
sebab aku kau rasa hilang semua .
kasih sayang mereka .

ya aku lupa .
aku si ''negative thinker"
tapi mungkin ke ?
aku alasannya ?

aku taknak hina aku tercalit pada tubuh kau .
pada hidup kau .
aku takut kotor aku , kau terkena .

jauh dalam hati aku ,
aku harap kau jauh tinggalkan aku .
biar hidup kau , biar bahagia kau , kembali macam dulu .

tapi aku sayang .
dan aku tak sanggup hilang kau .
sebab kau
hidupan
aku

No comments:

Post a Comment

say la la la and la !