aku izinkan setiap coretan ini digunakan . gunakan . tiada batasan . cukup dengan kau tidak nafikan nukilan ini aku yang ukirkan . baca dengan hati . hayati setiap bait hidup dan mati .

tentang semua itu .

sesak .
tak bernafas .
lasak .
aku dah puas .
malas .

aku malas .
nak ambik tahu siapa yang benci aku .
aku tak larat .
nak cari tahu siapa yang tak suka aku .

aku tak kacau .
tapi kau tak berhenti ganggu dan kaitkan aku dengan kau .


setiap tingkah dan gerak laku aku .
kau catat tak tinggal walau satu . 
kau rajin nak tahu ini dan itu .
dan aku kaku .
kenapa aku ?
dan ikhlas lagi , aku malas nak amik tahu .
tentang semua itu .
tentang setiap satu itu .

"cuba kalau sekali ,
kau letak diri kau jadi dia .
dan kau cuba rasa apa dia rasa .
i bet , kau pun takkan sanggup nak rasa . "

hey girls ,
its life . whether you like me or not ,
i dont care .
i got my own stuff .
and likely , you dont have it even once .


No comments:

Post a Comment

say la la la and la !