aku izinkan setiap coretan ini digunakan . gunakan . tiada batasan . cukup dengan kau tidak nafikan nukilan ini aku yang ukirkan . baca dengan hati . hayati setiap bait hidup dan mati .

i love to be here ..

hey guys ! assalamualaikum . having a nice puasa ? i hope so . err . refer to the title ! yes i love being here . i love to be with them . my room mate were just like my siblings . feelin' like home . no homesick . bcs of what ? im in peace . feelin' freedom . its not that 'freedom to be social' and far from my family , and its not that i dont miss my family . but its just .. im feelin' like all 'the lala' is gone . yes . the problems maker , the sadness running . im glad to be here . 

so , meet my room mate :

1- this is vynessa anak raynold . my gemok . happening gaduh mulut dengan dia . yes , she's non-muslim . but im happy making her my friends :) she's respect our religion . and yes , she's addicted to KPOP . aaaaaa ! kpop lagi -.- 

the freehair one :)



2- this is my kakak nani . fatin hanani binti mohd idris . kecik je orangnya :p selalu kena bebel dengan dia . sumpah dia macam seorang kakak yang care pasal adiknya :) we shared the stories . 24hours being with her . sebab ? sama course , sama bilik , katil2 sebelah2 , makan pakai kongsi . best ? yes . selalu jerit2 dalam bilik .

the blue one :)

ada lagi 5 room mate . but they will be updated soon :) got something to do ! assalamualaikum :)

updated : 
Fatihaa Hashim

No comments:

Post a Comment

say la la la and la !